RELACIÓ FAMÍLIA-ESCOLA

Els infants viuen situacions del dia a dia al Triangle que sovint troben a casa. La nostra escola és un annex de la seva llar, per tant, potenciem la relació entre la família, les educadores i l’entorn per acompanyar-los en aquests processos.

Oferim cada dia 45 minuts d’entrada relaxada als matins per a poder potenciar aquesta comunicació. Durant aquestes estones les famílies poden entrar a l’aula i acompanyar als infants a la seva segona llar. Volem que les famílies formin part del món que els infants creen dins l’escola, essent una part activa en el seu desenvolupament.

Tanmateix, considerem que totes les vivències que passen tant dins com fora l’escola són vitals en el seu desenvolupament, per això es tan important la comunicació fluida, directa i constant que proporcionem des de l’escola.

Des de l’escola ajudem a les famílies a explicar les noves realitats que puguin viure els infants, fent un acompanyament i treballant per a que el nen o nena pugui comprendre millor els seus sentiments i els pugui gestionar millor.

Algunes d’aquestes realitats més comunes són l’arribada d’un germà/na, un canvi d’habitatge, deixar el xumet o el bolquer, dormir sol, el dol, etc.

Per part de l’escola també tenim una aplicació on cada dia s’informa de l’alimentació, els hàbits d’higiene, activitats i propostes diàries i fins hi tot càrrega d’imatges i vídeos per poder estar connectats amb tots els aspectes dels infants dins l’escola.