Horaris i Preus

Des del Triangle oferim un horari molt ampli i flexible amb diversos moments d’entrada i sortida per tal de conciliar la vida laboral i familiar.

Cada matí oferim una estona d’entrada relaxada perquè les famílies que així ho desitgin puguin gaudir d’una estona acompanyant als infants a la seva segona llar

Entrant a l’aula les famílies formen part del món que els infants creen dins l’escola, essent una part activa en el seu desenvolupament. Aquesta unió de família i escola ajuda a fer que l’infant se senti més a gust i es dona molta més importància a totes les tasques que realitza dins la comunitat educativa.

Tal com es mostra a la taula horària que tenim al final de la pàgina, veureu que totes les entrades i sortides de l’escola ofereixen aquesta possibilitat d’interacció entre escola- infants- família.

La primera sortida de l’escola és després de l’estona de dinar ja que els moments d’alimentació formen part del nostre projecte educatiu. Per tant, es pot triar sortir a les 13.30 -Eat&Go- aquelles famílies que vulguin fer la migdiada a casa, o 15.00h -Eat&Sleep- després de la migdiada o a les 17.15h fent la quota All Day.

El curs comença el dia 6 de setembre del 2023 i finalitza el dia 21 de juny del 2024, seguint el calendari escolar. Alhora, a l’escola oferim escoleta d’estiu el mes de juliol en jornada intensiva de 8.45h a 13.30h o de 8.45h a 15.00h. (Oferint també l’opció a Extra matí).

Adaptació

L’adaptació és una part molt important i fonamental en l’aprenentatge dels infants. Centrant-nos en el respecte per l’infant i per les famílies, el procés d’adaptació a la nostra escola comprèn tot el mes de setembre, ja que moltes vegades l’escola bressol és el primer moment on l’infant interactua amb persones i espais desconeguts per ells.

A l’oferir matrícula oberta durant tot el curs escolar per a l’etapa de nadons, el període d’adaptació no només es fa al setembre, sinó que es durà a terme segons les entrades dels infants i les necessitats de cada família.

Oferim una adaptació gradual i amb la possibilitat que els primers dies els acompanyi una referència familiar per ajudar a l’infant a familiaritzar-se amb l’espai, amb els companys, les mestres que l’acompanyaran i habituar-se a l’entorn de l’escola, sempre acompanyats per gaudir de més estabilitat emocional.

Calendari escolar

El curs comença el 6 de setembre del 2023 i finalitza el 28 de juny de 2024.
L’escola obra el mes de juliol Escoleta d’Estiu en jornada intensiva de 8:45-9:00 a
13:30-14:00. (Oferint també l’acollida matí)

TARIFES

Les tarifes de l’escola estan dividides segons les franges horàries i serveis oferts.

• L’escola obre les portes a les 7:45 (acollida matí)
  • L’entrada és de 8:45 a 9:00 i la primera sortida a les 13:30 (Eat&Go) havent dinat.
  • La segona sortida és a les 15:00 (Eat&Sleep) després de la migdiada.
  • La tercera sortida a les 17:00 (All Day) després de berenar.
Resum d'horaris i preus
ENTRADES
SORTIDES
Extra Matí 75€/mensuals
Extra Matí <strong><small>75€/mensuals</small></strong>
de 7.45 a 8.45h
Ensenyança i Eat&Go 368€/mensuals
Amb fruita de mig matí i dinar
Ensenyança i Eat&Go <strong><small>368€/mensuals</small></strong><br><small>Amb fruita de mig matí i dinar<small>
Ensenyança i Eat&Sleep 390€/mensuals
Amb fruita de mig matí, dinar i descans
Ensenyança i Eat&Sleep <strong><small>390€/mensuals</small></strong> <br><small>Amb fruita de mig matí, dinar i descans<small>
de 15.00 a 15.15h
All Day 434€/mensuals
Amb fruita de mig matí, dinar, descans i berenar
All Day <strong><small>434€/mensuals</small></strong> <br><small>Amb fruita de mig matí, dinar, descans i berenar<small>
de 17.00 a 17.15h
Extra Tarda 75€/mensuals
Extra Tarda <strong><small>75€/mensuals</small></strong>
de 17.15 a 18.15h
  • Suplement menors de 12 mesos 75 € / Mensuals
  • Matrícula 125 €
  • Assegurança, servei nutricional, servei psicopedagògic i material 27 € / Mensuals
L’escola fa tots els tràmits necessaris amb la Generalitat de Catalunya per tal que les famílies pugueu gaudir de l’ajut de 800€/curs escolar per als infants cursant I2 atorgat des del Departament d’Educació per a escoles de titularitat privada.