Jardí

A la nostra escola considerem l’entorn natural com a part essencial de l’educació

Promovem el contacte amb la naturalesa i l’exercici físic i enfoquem l’aprenentatge de l’infant no només amb l’intel·lecte, sinó en la seva totalitat com a persona.

La vegetació envolta la nostra escola, la línia perimetral d’aquesta està delimitada per un corriol de plantes i flors.

El conjunt d’arbrat és molt present en tot el projecte: jardins d’accés, jardí central de jocs, a l’interior del vestíbul i en l’espai d’hivernacle. La presència de l’element vegetal contribueix a la voluntat d’apostar per una escola sostenible.
El jardí central és l’espai vertebrador de l’edifici, la zona al que totes les peces miren i on els nouvinguts descobreixen un espai natural protegit d’agents externs pertorbadors de les seves activitats diàries.
Home-4