L’equip del Triangle

L’Equip Humà del Triangle està constituït per 5 persones, entre personal docent i no docent, i una de les prioritats del centre és tenir una plantilla implicada en el Projecte Educatiu.

L’equip del Triangle estem molt compromeses amb l’educació i el desenvolupament individual de cada infant, entenent que cada família i cada infant és únic i té una manera de veure i viure el món diferent. Per això, des del centre volem aconseguir la millor formació per a poder satisfer les necessitats dels nostres nens i nenes.

En aquest aspecte, des de l’escola, ens hem format sobre l’alimentació complementària (AC) dels infants, en quant i com iniciar-la (BLW, BLISS i triturats) i quines mesures s’han de prendre per a ajudar-los a gaudir dels aliments, de les seves textures i olors.

Essent conscients del risc que podria comportar un ennuegament a l’hora de menjar, jugar, un cop o qualsevol incident que requereixi assistència mèdica immediata, ens hem format en primers auxilis, fent un curs a la Creu Roja de primers auxilis en nadons i nens.

Ser mestra no és una professió és una forma de vida, on s’entén que l’aprenentatge constant és una part fonamental. Per això, la formació contínua, la formulació de preguntes i la recerca de respostes és per a nosaltres una font de motivació per a la millora personal i professional.

Esther Escola Bressol el Triangle

Esther

• Directora i fundadora del centre
  • Tutora de l’aula Niu
  • Graduada en Educació Infantil a la Universitat de Lleida
  • Formació en mini mons i peces soltes per Fundació Vincles
  • Formació en l’aplicació de la metodologia Montessori en l’etapa 0-6 per IMI
  • Curs especialització en Neurociència educativa per IMI
  • Curs de primers auxilis en nadons i nens per la Creu Roja
  • Formació continuada en Alimentació Complementària i com iniciar-la (Formats BLW, Bliss i tradicional)

El meu somni s’està complint al poder obrir una escola on els infants hi vulguin estar perquè se sentin respectats, valorats, segurs i feliços.

Poder acompanyar als infants en el seu creixement individual, facilitant-los recursos, eines i espais que els permetin ser els protagonistes del seu procés d’aprenentatge per a que aquest sigui realment significatiu i sostenible en el temps, dóna sentit a aquest projecte.

Monica Escola Bressol el Triangle

Mònica

• Co-tutora de l’aula Comunitat Infantil
  • Graduada en educació infantil amb menció en llengües estrangeres a la Facultat Blanquerna, URL
  • Assistent Montessori en l’etapa 0-3 i 3-6 per IMI
  • Curs de Disciplina Positiva per IMI
  • Cursant Màster universitari en Atenció Primerenca i desenvolupament infantil a la Universitat Internacional de la Rioja
  • Nivell d’anglès C1
  • Curs de primers auxilis en nadons i nens per la Creu Roja

La didàctica anglesa i la metodologia Montessori són les meves dues passions. M’he escolaritzat des dels 5 anys en un centre Montessori, donant-me així una visió en primera persona de l’educació que vull proposar als infants. Ajudant a que es facin preguntes sobre la vida, guiant, facilitant i acompanyant el seu camí cap a les recerca de les respostes. Vetllant per la seva individualitat i creixement crític com a persona única en aquesta societat.

En constant formació per a aconseguir aquest objectiu i poder oferir-los el millor.

Naiana Escola Bressol el Triangle

Naiana

• Co-tutora de l’Aula Comunitat Infantil
  • Tècnic en Educació Infantil a CEIR
  • Curs de massatge a l’escola per la Universitat de Lleida
  • Curs de resolució de conflictes i mediació escolar per CEPROM
  • Més de 25 anys d’experiència en escola bressol
  • Curs de primers auxilis en nadons i nens per la Creu Roja

Em considero una persona creativa, propera i dinàmica. Des de joveneta em fascinava la capacitat que tenen els infants per apendre, per això vaig decidir estudiar tècnic d’educació infantil. Utilitzant contes i cançons encurioseixo als infants per a que descobreixin el món i formin els seus pròpis aprenentatges, intentant extreure la màgia que tenen dins.

Laura Escola Bressol el Triangle

Laura

• Co-tutora de l’aula Comunitat Infantil
  • Graduada en educació infantil a Universitat de Manresa
  • Postgrau en equinoteràpia i coaching prosocial a la Universitat Autònoma de Barcelona
  • Màster en educació especial a la Universitat Internacional de la Rioja
  • Cursant el grau universitari de logopèdia a la Universitat Internacional de la Rioja
  • Especialitzada en el món de la ciència en les primeres edats a la Universitat de Manresa
  • Equinoterapeuta a Ikigai Equinoteràpia (Tàrrega)

L’aprenentatge i tot el que l’envolta, juntament amb la natura, els cavalls i la ciència, són les meves passions. M’agrada poder unir tot això, per crear coneixement, per fomentar el raonament i sobretot, per ajudar als infants a desenvolupar-se de la manera més òptima, tenint en compte els seus temps, les seves característiques, la seva personalitat, els seus gustos i allò que necessitin en cada moment.

Ser mestra no és una feina, és una vocació que cada dia t’ensenya coses noves.

Marisol Escola Bressol el Triangle

Marisol

• Cuinera de l’escola
  • Formació continuada a l’escola d’hosteleria Joviat de monogràfics en diverses especialitats de cuina
    (cuina de bolets, salses, cuina italiana, postres, cuina japonesa, etc.)
  • Experiència laboral als fogons de Nando Jubany amb dues estrelles Michelin.
  • Curs de primers auxilis en nadons i nens per la Creu Roja

La cuina és la meva passió, ja de petita jugava a cuinar al pati de l’escola. Gaudeixo cuidant als infants, oferint-los ingredients frescos i saludables. Col·laborant així per a que creixin estimant el que mengen, coneixent els ingredients d’una dieta sana, equilibrada i nutritiva.