Cuina

Cuina

De l’Escola Bressol El Triangle

Cuina pròpia

Disposem de menjador amb cuina pròpia, oferint un menú variat i elaborat amb productes de proximitat i de temporada.

Tot el menjar és cuinat per la cuinera de l’escola, la Marisol, amb productes ecològics, de temporada i de proximitat, fins i tot del nostre hort, que els mateixos infants aniran cultivant al llarg de l’any. Al ser els mateixos infants qui a vegades veuran el creixement i portaran aquestes fruites, verdures i hortalisses a la cuinera, es potenciarán els hàbits saludables i l’amor per al menjar.

L’escola ofereix fruita variada a mig matí per a tots els alumnes tallada específicament per a les edats i necessitats dels infants. Alhora, per berenar hi ha un menú variat fet per al servei nutricionista combinant els làctics, cereals i fruita de manera equilibrada.

Nutricionista infantil i familiar

Tot el servei de menjador i cuina de l’escola està cuidat i pautat per a un servei de nutricionista portat per Naila Martínez, directora del centre de nutrició My Nutritionist.

El servei nutricionista ens assessora al voltant dels menús per tal que els infants segueixin una dieta equilibrada i variada.

Proporcionem un menú de propostes de sopars per complementar el que es menja a l’escola.

Tenim cura de les al·lèrgies i intoleràncies així com de les dietes especials fent menús personalitzats en cada cas.