Cuina

Cuina pròpia

Disposem de menjador amb cuina pròpia, oferint un menú variat i elaborat amb productes de proximitat i de temporada.

Tot el menjar és cuinat per la cuinera de l’escola, la Marisol, amb productes ecològics, de temporada i de proximitat, fins i tot del nostre hort, que els mateixos infants aniran cultivant al llarg de l’any. Al ser els mateixos infants qui a vegades veuran el creixement i portaran aquestes fruites, verdures i hortalisses a la cuinera, es potenciarán els hàbits saludables i l’amor per al menjar.

L’escola disposa de cuina pròpia i tot el menjar és cuinat i elaborat des de 0 per la nostra cuinera.

Prenem consciència de la importància d’oferir una alimentació de qualitat per a promoure una alimentació positiva i uns hàbits alimentaris saludables.

Apostem pels productes de temporada, proximitat i de gra integral. Cuidem molt els valors nutricionals òptims per a cada edat, oferint diàriament fonts de proteïna diferent (vegetal o animal), els hidrats, la fruita i la verdura necessaris per al seu desenvolupament.

Rebutgem els processats industrials, sal, sucres i farines refinades que no aporten valor nutricional als nostres infants, seguint les recomanacions de l’OMS.

Treballem de la mà d’una nutricionista infantil i familiar juntament amb la nostra cuinera, elaborant els àpats de zero, obtenint la fórmula perfecta per a l’alimentació dels vostres fills i filles.

L’escola ofereix fruita variada a mig matí per a tots els alumnes tallada específicament per a les edats i necessitats dels infants. Alhora, per berenar hi ha un menú variat fet per al servei nutricionista combinant els làctics, cereals i fruita de manera equilibrada.

Nutricionista infantil i familiar

Tot el servei de menjador i cuina de l’escola està cuidat i pautat per a un servei de nutricionista infantil i familiar guiat per l’Esther Vives.

El servei nutricionista ens assessora al voltant dels menús per tal que els infants segueixin una dieta equilibrada i variada.

Proporcionem un menú de propostes de sopars per complementar el que es menja a l’escola.

Tenim cura de les al·lèrgies i intoleràncies així com de les dietes especials fent menús personalitzats en cada cas.