QUÈ FEM?

MOVIMENT

A l’escola disposem de múltiples estructures amb objectius i nivells diferents, com són el Triangle Pikler, el túnel i les tarimes de gateig, l’espatllera, l’estructura de braquiació, el grimpador, les barres d’equilibri.

Totes aquestes estructures tenen infinites possibilitats, reforcen i acompanyen el moviment lliure en edats primerenques, reforçant l’adquisició natural de l’autonomia en els més petits.

ANGLÈS

Convivim diàriament amb la llengua anglesa amb l’objectiu de desenvolupar la capacitat plurilingüe. Oferint una immersió lingüística de qualitat des d’edats primerenques els ajudarem a crear, des de l’inici i sense esforç, les estratègies necessàries per diferenciar els diversos idiomes, aprenent-los de manera innata. El món és plurilingüe, i a l’escola convivim amb les llengües de la mateixa manera.

Mètode Montessori

Destaquem l’èmfasi en centrar l’educació de l’infant en afavorir el seu desenvolupament de manera natural. Montessori es basa en l’exploració, la pràctica, el descobriment, el joc, la concentració i la imaginació de l’infant tractada de la manera més natural possible, respectant l’infant en tot moment. Per tant, en aquesta escola es promou la independència de l’infant com a fase clau del seu desenvolupament, ajudant amb aquesta metodologia a esdevenir infants autònoms i crítics.

Waldorf

Remarquem sobretot la base de la construcció d’una identitat, una seguretat i una autoestima personal. Potenciant el desenvolupament psicològic i emocional dels infants des del centre, no abandonant ni reprimint els seus sentiments, sinó deixant-los mostrar, externalitzant i gestionant els sentiments per acceptar-los i formar-nos com a persones. Els sentiments en aquesta escola són abraçats per tal de poder entendre com ens sentim.

Pikler

Totes les aules compten amb elements Pikler per a potenciar el moviment lliure de l’infant. D’aquesta metodologia ens centrem bàsicament en els seus tres pilars fonamentals; el moviment lliure, la importància de les relacions emocionals sanes i el respecte a l’infant.

Rol de l'adult

El rol de les mestres en aquesta escola és el d’aconseguir la màxima potencialitat de l’infant, creant un vincle amb ells i elles tot adequant l’ambient a les seves necessitats.

L’adult en aquesta escola no és directriu, sinó acompanyant. L’adult guia al nen o nena amb respecte per a les seves potencialitats, mostrant-se com un model, acompanyant-los en el seu desenvolupament autònom. Observant les seves necessitats, l’adult ofereix un ambient preparat que permetrà a l’infant treballar respectant la seva llibertat.