QUÈ FEM?
MOVIMENT
A l’escola disposem de múltiples estructures amb objectius i nivells diferents, com són el Triangle Pikler, el túnel i les tarimes de gateig, l’espatllera, l’estructura de braquiació, el grimpador, les barres d’equilibri.
ANGLÈS
Mètode Montessori
Waldorf
Pikler
Totes les aules compten amb elements Pikler per a potenciar el moviment lliure de l’infant. D’aquesta metodologia ens centrem bàsicament en els seus tres pilars fonamentals; el moviment lliure, la importància de les relacions emocionals sanes i el respecte a l’infant.
Rol de l'adult
El rol de les mestres en aquesta escola és el d’aconseguir la màxima potencialitat de l’infant, creant un vincle amb ells i elles tot adequant l’ambient a les seves necessitats.
L’adult en aquesta escola no és directriu, sinó acompanyant. L’adult guia al nen o nena amb respecte per a les seves potencialitats, mostrant-se com un model, acompanyant-los en el seu desenvolupament autònom. Observant les seves necessitats, l’adult ofereix un ambient preparat que permetrà a l’infant treballar respectant la seva llibertat.