Què fem?
El nostre projecte educatiu es basa en pedagogies actives, que se centren en l’infant i en potenciar les seves capacitats úniques com a individu. La filosofia de l’escola és majoritàriament Montessoriana i Pikleriana, promovent així l’autonomia dels infants en tots els processos i aprenentatges que es duen a terme a l’escola, sempre respectant el seu moviment i la seva individualitat.
Al Triangle ens emmirallem en les directrius que van sembrar Maria Montessori, Rudolf Steiner, Emmi Pikler i Simon Nicholson.
Mètode Montessori







Waldorf
Pikler
Totes les aules compten amb elements Pikler per a potenciar el moviment lliure de l’infant. D’aquesta metodologia ens centrem bàsicament en els seus tres pilars fonamentals; el moviment lliure, la importància de les relacions emocionals sanes i el respecte a l’infant.


Rol de l'adult
El rol de les mestres en aquesta escola és el d’aconseguir la màxima potencialitat de l’infant, creant un vincle amb ells i elles tot adequant l’ambient a les seves necessitats.
L’adult en aquesta escola no és directriu, sinó acompanyant. L’adult guia al nen o nena amb respecte per a les seves potencialitats, mostrant-se com un model, acompanyant-los en el seu desenvolupament autònom. Observant les seves necessitats, l’adult ofereix un ambient preparat que permetrà a l’infant treballar respectant la seva llibertat.