Horari escola

Disposem d’un horari ampli per tal de poder facilitar
el màxim una bona conciliació entre la vida familiar i laboral.

Horari escola

Disposem d’un horari ampli per tal de poder facilitar el màxim una bona conciliació entre la vida familiar i laboral.

Des del Triangle oferim un horari molt àmpli i flexible amb diversos moments d’entrada i sortida per tal de conciliar la vida laboral i familiar.

Cada matí oferim 45 minuts d’entrada relaxada per a que les famílies que així hi desitgin puguin gaudir d’una estona acompanyant als infants a la seva segona llar

Entrant a l’aula les famílies formen part del món que els infants creen dins l’escola, essent una part activa en el seu desenvolupament. Aquesta unió de familia i escola ajuda a que l’infant se senti més a gust i es dona molta més importància a totes les tasques que realitza dins la comunitat educativa.

Sortida
Acollida matí
7.45 a 8.45
Ensenyança matí
8.45 a 9.30
12.45 a 13.15
Alimentació
12.00 a 12.15
15.00 a 15.15
Ensenyança tarda
15.00 a 15.15
17.00 a 17.15
Extra tarda
17.15 a 18.15

Tal i com es mostra a la taula horària, veureu que totes les entrades i sortides de l’escola ofereixen aquesta possibilitat d’interacció entre escola- infants- familia.

El curs comença el dia 6 de setembre del 2021 i finalitza el dia 30 de juny del 2022, seguint el calendari escolar. Alhora, a l’escola oferim escoleta d’estiu els mesos de juliol i agost.

Adaptació

L’adaptació és una part molt important i fonamental en l’aprenentatge dels infants. Centrant-nos en el respecte per l’infant i per les famílies, el període d’adaptació a la nostra escola comprèn tot el mes de setembre, ja que moltes vegades l’escola bressol és el primer moment on l’infant interactua amb persones i espais desconeguts per ells.

A l’oferir matrícula oberta durant tot el curs escolar, el període d’adaptació no només es fa al setembre, sinó que es durà a terme segons les entrades dels infants i les necessitats de cada família.

Oferim una adaptació gradual i amb la possibilitat que els primers dies els acompanyi una referència familiar per ajudar a l’infant a familiaritzar-se amb l’espai, amb els companys, les mestres que l’acompanyaran i habituar-se a l’entorn de l’escola, sempre acompanyats per gaudir de més estabilitat emocional.

Calendari escolar

CALENDARI CURS 21-22