Propostes i propòsits
Moviment
Els infants es mouen lliurement per l’aula, per les màrfegues, les tarimes i circuits motrius Pikler, que els proposen, a l’aula Niu, els primers reptes motors i, a l’aula Comunitat Infantil, la gran conquesta del domini de la mobilitat de tot el cos.


Llengües + anglès
El projecte lingüístic de l’escola respecta la teoria de la llengua materna i la naturalitat a l’hora d’aprendre aquestes. Per això, la llengua vehicular del centre és la catalana, introduint amb naturalitat per a promoure la pluralitat lingüística als alumnes, la llengua anglesa. L’anglès es viu amb naturalitat a l’escola, a través de píndoles diàries i vivencials amb sentit per a ells, amb l’objectiu de familiaritzar-se amb l’idioma i viure en una societat plurilingüe.
Matemàtiques i ciència
La lògica matemàtica és la que ajuda a l’infant a comprendre patrons, relacions i analitzar qualitats sensorials (colors, formes, textures, olors, etc.). Des del naixement i gràcies a les interaccions constants amb el medi que envolta l’infant, a través del joc, es desenvolupa progressivament aquest raonament que li permet estructurar la ment i interpretar el món que l’envolta. Les aules, el jardí i tota l’escola estan pensats per oferir als infants aquests reptes.


Creativitat
Mitjançant l’experimentació amb diversos materials, creació de minimons, materials naturals, etc. potenciem la creativitat de l’infant, tan important amb la individualitat i diversitat de cada persona dins la societat.
Música
Utilitzem la música com a eina per potenciar l’equilibri i el moviment harmoniós del seu cos. Mitjançant les cançons treballem les tradicions culturals. Amb l’ajuda dels instruments de percussió treballarem la temporalitat, les matemàtiques musicals, tons i volums de la veu i dels silencis.


Minimons i peces soltes
Quan ofereixes als nens i nenes material inespecífic sense propòsit definit, els infants buscaran totes les seves possibilitats, desenvolupant la seva imaginació i enriquint la seva creativitat. La teoria de les peces soltes i minimons sosté la provocació a la creació, participació, experimentació, construcció i invenció d’infinitat d’escenes que els infants tenen a la seva ment.