Aules

Espais càlids amb colors suaus i acollidors que creen una atmosfera de calma i serenitat

Les aules de l’escola i tots els espais en general estan cuidats pensant sempre en la naturalitat dels materials. Són totes àmplies amb llum natural, ventilació i accés directe al jardí, on es respira un ambient de calma, ja que queda protegit dels agents externs.
Aula de l'Escola Bressol el Triangle

Totes les aules estan equipades amb mobiliari Pikler de fusta natural

Totes les aules estan equipades amb mobiliari Pikler de fusta natural, homologat i adequat a l’etapa, materials pensats especialment per al desenvolupament corresponent al seu moment vital tot en un ambient preparat per a ells. Alhora, dins les aules trobem els nuclis d’higiene corresponents, així com un espai propi de biberoneria en la unitat educativa dels més petits (0-1 any).
Aula de l'Escola Bressol el Triangle

Les aules de l’escola estan dividides en dues, essent aquestes internivell. L’aula Niu agafa l’etapa dels 4 als 18 mesos. L’aula Comunitat infantil dels 18 mesos als 3 anys. Els grups són reduïts i internivell potenciant així les fortes habilitats socials i de col·laboració pròpies de cada etapa. El poder de la imitació i observació en aquestes etapes són crucials per l’aprenentatge, fomentant la pedagogia de l’observació i l’escolta a l’escola bressol.